



DIGIARVIOINTI HALLITUKSELLE JA JOHDOLLE MAINEEN JOHTAMISEEN JA YRITYKSEN ARVON KASVATTAMISEEN
BRAND COMPASS™
Brand Compass™ mittaa, onko maineen kompassi hallituksen ja johtoryhmän hallussa
Yhtenäisen, kestävän brändin rakentaminen vaatii yhteistä visiota. Brand Compass™ -arviointityökalu on nopea ja tehokas tapa mitata, näkevätkö yrityksen johtoryhmän ja hallituksen jäsenet yrityksen maineen samalla tavalla.
10-15 minuutissa täytettävä kysely mittaa yrityksenne hallituksen tai johtoryhmän näkemyksen maineen osa-alueista sekä maineestanne kilpailijoihin nähden.


KYLLÄ VAI EI?
Brand Compass™ mittaa suoraviivaisesti, näkevätkö vastaajat yrityksen maineen samalla tavalla. Epäselvyyttä mielipiteistä ei tule, sillä kysymyksiin on kaksi vastausvaihtoehtoa:
-
KYLLÄ
-
EI
YRITYKSEN JA KILPAI-LIJOIDEN ASEMOINTI
Maineen kuuden osa-alueen mittaamisen lisäksi vastaajat määrittelevät yrityksen mielikuvan ja asiakaskokemuksen suhteessa pahimpiin kilpailijoihinsa. Tämä auttaa näkemään
-
mikä oman yrityksen asema on
-
ketkä koetaan pahimmiksi kilpailijoiksi
-
mikä on vastaajien tahtotila tilanteen kehittämiseksi
SELKEÄ RAPORTTI
Raportissa esitellään vastaukset ja listataan yrityksen maineen
-
vahvuudet
-
työmaat (heikoimmat alueet)
-
keskusteltavat asiat (eniten mielipiteitä jakaneet kysymykset)
Raporttia on helppo tulkita, mutta syvempää keskustelua ja vastaajien näkemyserojen avaamista varten suosittelemme käyttämään asiantuntijaa rarpotin purkajana.